tisdag 8 februari 2011

Länge

Idag blev det för tok på länge för Gordon att va hemma själv. Stackarn.
Jag brukar alltid gå hem på lunch vid 13, de blir 3 timmar han är själv då. Men idag skulle vår "storchef" komma.. Såklart så kom han kvart i ett. Tjoo..
Klockan blev ju kvart över, halv.. och kvart i 2 kom jag hem ! Stod som en studsade och stampade och hade mej mellan kvart över 1 tills jag gick. När jag kom hem var allt frid och fröjd. Tur.
Gordon är en klippa på att vara hemma själv.. När lådorna är igentejpade..Haha.

Får så dåligt samvete när jag ska lämna Gordon hemma själv. Även om de bara gäller en timme eller så.
Och just denna veckan blir det som sagt mer än det brukar vara. Nu när jag bara har 18 timmar i veckan blir det ju bara måndagen och tisdagen han är själv, 3 timmar först sen blir det 2 timmar till tills Per är hemma.

När jag går på det andra schemat med mer timmar blir det bara typ 2 timmar i 4 dagar. Det är ok tycker jag :)

Mitt i allt det här har jag dragit på mej nån förkylning, lyckat !

 Gordon på mitt jobb, skohunden !

1 kommentar:

  1. Haha ja nu så kände jag för en jösses :) Gordon är så söt ;) tänk om man skulle få ha med dom på jobbet :D

    SvaraRadera