söndag 6 februari 2011

Förresten

Sa jag förresten att jag anmält oss till vår första utställning ?
Nä, det har vi iaf. Till den internationella utställningen i Malmö den 20 mars.
Jag är typ såhäääär nervös.. Haha. Jisses, måste träna träna träna. Stå kan han ju. Men, måste träna på att nån främling går fram till honom och kollar på honom o kollar mun och grejer. Han dyker ju över folk med sina framtassar... Det hade varit gaanska pinsamt om han gör så på domaren.. Och flamsar runt och hoppar som Gordon kan göra. Men samtidigt, han är bara lillkillen ännu.. Men ja, träning !

Så måste hitta en hundvan människa som bara kan gå fram för att titta och känna.. Tänkte jag skulle köra upp till bruks nån eftermiddag och se om det är nåt folk där som kanske kan hjälpa. Men det sket sej för jag ska jobba måndag till lördag nu..till kl 18 varje dag. Så det får väl vänta till nästa vecka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar