söndag 6 februari 2011

Håhåå

Jesanes vad trött jag är. Var uppe vid 7 imorse, körde till stallet vid halv 8 för att jobba.
Sen red jag dressyr med min fina Dot :) gick bra ! Dock blev hon lite övertaggad när hon visste att hon skulle galoppera på långsidorna, haha.
Iaf, när träningen var slut gick vi in och ryktade av, på med täcket och ut. Såklart fick Dottan massa gottis med.. :) duktiga tjej !

Sen kom vi till det tråkiga med att packa alla höpåsar. Men de gick rätt snabbt.

Körde hemåt, åt en liten macka, bytte om och så körde vi ut till Sternö. Dock ett annat ställe där ute denna gången. Jag hade spanat in kartan och upptäckte en ny runda. Så den gick vi idag, ganska lång, eller, lagom, mycket sten, klättra och lyfta på fötterna. Det tycker jag är lite roligare än att bara gå och gå och gå..
Gordon tycker det är skitkul att klättra på saker med..

Det var en del hundar och folk som gick där ute, mötte 3 st ridgeback på rad. Den första skällde på Gordon, hm, nästan alla hundar skäller ut Gordon, fattar inte varför. Eller mest är det småhundarna på stan, de små ittriga !

Iaf, har tvättid idag med, så jag far upp och ner där idag. Gordon hänger med såklart, tvätthunden ! Han tycker det är dökul att springa rundor nere i källaren och hjälpa matte att tvätta... :) dock fick jag gå ner själv nu för G ligger helt utslagen i soffan nu. Ser skönt ut :)


Fineponnyn !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar