onsdag 16 februari 2011

Blåsväder !

Vilket väder ! Det är SVINKALLT och blåser. Har varit så i flera dagar nu känns det som. Igår var det sådär riktigt rått kallt , helt sjukt.
Det blev iaf en tur till Sternö innan jag skulle börja jobba. Dock blåste det ju ännu mer där vid havet..
Jag la ett spår inne i skogen och lekte sen av Gordon lite och tränade lite. GUD vilken skillnad det är nu när vi har Frolic som godis igen istället för leversnittar. Han hade nog tröttnat på leversnittarna..Han ville inte lyssna alls hur mycket vi än lockade. Nu är det andra bullar igen.. :)

Spåret gick inte sådär bra dock, var iofs svårt för det blåste från alla håll och kanter. Han lyckades, men det tog lite tid, men spåret var väl utblåst överallt. Får vänta tills det slutat blåsa såhär.

Idag är jag ledig, så det blir en tur med Gordon nånstans sen. Ska nog köra och kolla in mina soffor och försöka få dom sålda. Har hittat ett par ridstövlar jag bara Måste ha !

Ja nej, ska försöka ta lite nya bilder med. Gordon har växt till sej !

1 kommentar: