lördag 12 februari 2011

Lördag

Denna veckan har varit en tråkig vecka. Både Per och jag har jobbat mycket. OCH så blev jag sjuk också.
Var hemma igår för att vila upp mej lite. Det fick även bli en tur till Sternö så Gordon fick springa av sej lite.

La även ett spår i onsdags igen. Denna gången lite längre och med 90 graders vinkel till vänster.
Gick jäättebra. Han är så duktig Gordon. Är helt fantastiskt att se han när han spårar :)
Tappade helt tråden här nu eftersom jag började trycka i mej kinapuffar, haha ! Meen en sak jag tänkt på nu sen första snön kom. Alla de här snöhögarna, Gordon ska Alltid upp på högsta toppen och bajsa !
Haha, häromdan när vi var i Sternö satte han sej på den högsta stenen han kunde hitta och bajsade där uppe. Why ? Haha ! Kul är det iaf !


Det blev en tur till Börjes idag efter jobbet med Erika. Köpte en ny boll till Gordon. Lagom stor boll som är sådär "mjukhård" så han inte kan bita sönder den..på ett tag iaf...
Blev lite gotte till honom också såklart :)

Nej jag ska fortsätta äta mina kinapuffar nu !

Gordon och Hajen !

1 kommentar: