tisdag 16 november 2010

SPÅR

Idag kom min kusin hit och hälsade på lite. Vi körde direkt ut till Sternö för att leka av Gordon. Sen tänkte jag att jag skulle prova lägga ett spår igen. Lät det ligga 10-15 min idag, och jag gör det inte så långt eftersom han inte fattat riktigt. Men idag gick det riktigt bra ! Det var 2 gånger som han stannade till och luktade och kollade på annat. Sen gick han nästan rakt på det ! Glad ! Massa massa lek och stoj när han hade hittat sin favvoleksak !
Sen åkte vi hem och fikade, men Gordon har som vanligt inte ro att gå och lägga sej när man har främmat.

Nu har Gordon tagit en låång tupplur medan jag gör en köttgryta. Har tänt lite ljus och sitter här och för över lite bilder. Men får nog återgå till grytan !

                   "Kommer du matte ??"
Gordon blir överglad när han får ta trappen upp. Han tävlar upp och ställer sej och väntar, precis som om han tycker jag är jättelångsam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar