torsdag 18 november 2010

FRAMÅT

Igår innan jobbet körde jag och Gordon ut till Sternö igen för att leka lite. Började med att lägga ett spår medan Gordon väntade i bilen.

Det fick ligga i 20 min ungefär denna gången, gick en runda och lekte av överaktiva Gordon. Han tycker det är såå roligt att springa runt lös, speciellt i sanden. Men faktiskt, igår, så tog Gordon sej friheten och bara sprang iväg låångt framför mej..Han brukar alltid ha koll och springer inte iväg för långt. Men nejdå, igår kom det. Då var det en servett han flög efter som såg mycket roligare ut.
Jag ropade på honom, ingen reaktion. Så jag gömde mej bakom ett träd och ropade, tänkte att då kan han fundera lite. Och det funkade, han kom direkt och undrade vart jag hade tagit vägen. Duktigt !

Kopplade honom igen och började gå bort mot spåret. Gick ännu bättre idag, han har äntligen förstått. Han gick rätt på det idag !

Nu har jag blivit sjuk igen, och måste försöka ta det lite lugnt.. Så det får bara bli en liten promenad för gossen innan han ska va själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar