måndag 15 november 2010

EN TAND TILL !

Ikväll rök den tredje huggisen ! En kvar !

Och igår, efter Gordon hade sovit. Så var det precis som att han hade växt..från att han la sej i soffan, till han gick upp. Så Poff så var han jättestor :) haha. Han har verkligen blivit jättefin av Nordics foder. Han är fortfarande ganska slank i typen, men har byggt på sej bättre nu än med torrfodret som han knappt åt nånting av.
Och en sak som jag blev jätteglad för, tränade lite inne i ruskvädret. Både lite kontakt, sitt, ligg, high five och stanna. Och när jag sa "ligg" så behövde jag knappt visa med handen, utan han la sej när jag sa ligg ! Duktig Gordon ! Träna mer mer mer :) måste träna på att han ska sätta sej nära min vänstra sida, han backar gärna nån meter när jag säger sitt. Nåt tips ?
Försöker locka fram honom, men likväl backar han igen, och när jag tar i honom blir han helt okoncentrerad.

Skulle vilja ställa ut honom snart, men har inte hittat nån utställning. Som är i närheten då. Får väl vänta till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar