onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Klockan är snart 2 och jag och Gordon har legat på soffan sen vi gick upp från sängen.Vi har varit ute 2 gånger, inget bajs idag. Inatt blev det bara 1 tur ut vid kvart i 4, sen sov vi till 10.
Vi har varit ute 3-4 gånger per natt sen i lördags nu. Dagarna likadana, ut, sova, ut sova osv osv. Bajset har varit precis som senap sen i lördags då, det bara fräser ut, stackars G !
Ringde veterinären igår och checkade läget. De tyckte vi skulle skippa den vanliga maten ett par dagar och ge ris och fisk eller kyckling. Så det levde han på igår. Idag började jag lägga i lite av den vanliga maten i riset och fisken. De trodde att det är avmaskningen som satte sina spår.. Får hoppas de. Skulle det inte bli bättre till torsdag skulle vi ringa igen.

Hela dagen igår var som kaoset själv, alla var supertrötta, G skulle ut hela tiden och sprang runt och var orolig, jag fick ingen frukost i mig och det fanns inget ris att koka till G. Så jag fick ringa chefen och be om att få börja kl 12 istället för 10.. Och Per fick ordna så han kunde sluta kl 14. Så det löste sej iaf ! Inte kul att lämna Gordon själv när han mår såhär. Nu är jag ledig till lördag iaf.

Så vi har haft fullt upp här i några dagar nu, både jag och Per är supertrötta. Och Gordon ska vi inte tala om, tycker så synd om honom. Vi har inte gjort något annat än nån liten promenad dessa dagarna.  Och han som skulle gå upp i vikt, de gick ju bra.. Det verkar bättre med honom idag, så vi håller tummarna på att det kommer nån liten korv sen iaf !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar