onsdag 2 mars 2011

Katchiiing

Yes ! Så känner jag nu ! Jäklar vad kul det är att träna nu. Det verkar som poletten har trillat ner nu !

Har kört "fot/gå fint" övningar inne i stan på en liten promenad. Gordon tittade till lite på ett par barnvagnar bara men annars gick det sååå bra :)
Vid tvåtiden körde vi och hämtade Per från jobbet, hämtade den nya maten som kommit och sen körde vi ut till Sternö. Lekte först lite och såå, sen började jag träna fot/gåfint övningarna igen utan koppel. Gick så så fint !

T.o.m när det kom en barnfamilj och lekte med en boll längre ner höll han kontakten. Var nån gång han släppte för han skulle kolla vad det var eller vad Per gjorde. Men då började jag springa lite och då kom han som ett skott. Längtar tills lydnadskursen sätter igång !

Ååh jag njuter verkligen när han lyssnar och ibland verkligen går fot utan att han vet om det.. :)
Travet till utställningen börjar ge sej med. Hoppas bara jag får nån kontakt med honom på plats.. Tänkte muta med nåt extra gott, korv eller köttbullar.

Nu ligger Gordon däckad i soffan bredvid mej. Blir nog lite mat om en stund, sen ska jag hoppträna ikväll :)

Har inga nya bilder, men det får det bli nästa gång ! Kollade igenom lite bilder, han har äntligen verkligen växt till sej !


 Januari
Februari !

2 kommentarer:

  1. Ja han har allt fyllt ut sig lite :) ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  2. Ja känns piss jobbigt :( Skäms som fan gör man ju med!

    SvaraRadera