tisdag 8 mars 2011

Ny vecka

Så var det ny vecka igen. Har jobbat färdigt mina två heldagar nu. Ska jobba på torsdag med eftersom det är butikschefsmöte. Så då får jag hoppa in. På fredag blir de jobb i stallet med :) då ska jag finslipa mina grejer till Pay & jumpen på söndag :) är så taggad, längtar !

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling på morgonen, har väntat sen innan jul nu. Bokade om den i början på januari, och fick tid 9 mars ! Läänge. Men nu äntligen :)

Är ledig imorgon ja, så imorgon tänkte jag lägga ett spår till Gordon. Har inte gjort det på länge nu. Har ju varit så jäkla grått och trist väder nu på senaste. Men i helgen kom solen tillbaka, har varit såå härligt väder.

Imorgon kväll blir det hoppträning med ! Update kommer imorgon :)

1 kommentar:

  1. Sv: jo jag har hört lite, iaf att du verkligen inte tyckte om det =P skulle gärna vilja höra hela historien, vi kan ju ta det på söndag =P
    Men hittills så är det helt ok där.

    SvaraRadera